02 June 2014

Χειροποίητο βιβλίο ευχών για βάπτιση vintage με το όνομα του παιδιού!

'Ολα τα βιβλία ευχών που δημιουργώ κατέχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου και τα αγαπάω ένα προς ένα!Θεωρώ οτι αυτή η αγάπη αποτυπώνεται εξ'ολοκλήρου επάνω σε αυτά, και "φαίνεται", όπως μου λένε, όσοι με επιλέγουν για τις δημιουργίες μου!Δημιουργώ αυτό που θα χαιρόμουν να έχω κι εγω στα χέρια μου, στο σπίτι μου, στη ζωή μου....και επιθυμώ να εχουν όλοι επίσης!
Αυτό το βιβλίο ευχών "όνομα" που ταξίδεψε μέχρι την Κέρκυρα για μια όμορφη μικρή κυρία με το όνομα Αφροδίτη με μάγεψε πραγματικά και είναι από τα αγαπημένα μου πια!
Εδώ μπορείτε να βρείτε και να δείτε όλες τις δημιουργίες και προτάσεις μου για βιβλία ευχών και ιδέες για πρωτότυπα χειροποιητα δώρα!












2 comments :

  1. Tι εφτιαξες πάλι βρε Αγαπημένη μου;;;;;;;;Τα χεράκια σου πάλι θαύματα έκαναν!!!!!!Υπέροχο!!!!!!!

    ReplyDelete