08 November 2012

SCRAPBOOKING IN GREECE...NOVEMBER CHALLENGE!!!

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα!!!
Πολλά ευχάριστα νέα για αυτόν τον μήνα.....
Πολλές διακρίσεις και επιτυχίες όσον αφορά τους διαγωνισμούς που έλαβα μέρος στο GET CREATIVE....
Το πιο ευχάριστο όμως είναι η συμμετοχή μου ως GUEST DESIGNER για τον μήνα του Νοεμβρίου στο SCRAPBOOKING IN GREECE!!!!
Ευχαριστώ πολύ την Κατερίνα που με εμπιστεύτηκε γι' αυτόν τον ρόλο και ελπίζω να έχω φανεί αντάξια ανάμεσα στα υπόλοιπα ταλαντούχα κορίτσια της δημιουργικής ομάδας της!!!
Η πρόκληση αυτού του μήνα είναι βασισμένη σε ένα υπέροχο ΣΚΕΤΣ και σε ένα υπέροχο θέμα.....
ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ!!!
Αυτή είναι η δική μου συμμετοχή......το χαμόγελο μου.... που δεν είναι άλλο από τα παιδιά μου!!!
Τα δωράκια για τις νικήτριες αυτού του μήνα θα είναι από το από την Freckled Fawn και από μένα, με πολλή αγάπη!!!!
Καλές δημιουργίες!!!



5 comments :

  1. ειναι πολυ πολυ όμορφη σελίδα με ομορφες λεπτομέριες!

    ReplyDelete
  2. και εμένα με έκανε να χαμογελάσω η σύνθεση σου...τόσο γλυκιά και τρυφερή...Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!

    ReplyDelete
  3. συγχαρητήρια Αλεξάνδρα!!πολύ όμορφη σύνθεση!

    ReplyDelete
  4. Μα είναι τόσο όμορφη!Τόσο όμορφη!
    Τιμή μας που σε είχαμε μαζί μας Αλεξάνδρα!Και σε ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι!
    Η αλήθεια είναι ότι το ζήλεψα...
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  5. Πανέμορφη! Πολύ χαίρομαι που σε έχουμε μαζί μας και ευχαριστούμε και για το δωράκι! Φιλια

    ReplyDelete