03 October 2013

DT Reveal for SCRAPBOOKING IN GREECE October's challenge!!!

Καλημέρα σας και καλό μήνα!!!
Πάει καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση....
Μπήκε ο Οκτώβρης, πέσανε και κάτι βροχούλες...εν ολίγοις άλλαξε ο καιρός....!!!
Αυτόν τον μήνα στο SCRAPBOOKING IN GREECE έχουμε μια νεα πρόκληση που μας ζητάει να χρησιμοποιήσουμε στη σύνθεση μας κάτι μεταλλικό......ο,τιδήποτε κι αν είναι αυτό!
Εγώ χρησιμοποίησα 2 brads για να στερεώσω το κορδονάκι μου στη σύνθεση που έκανα, χρησιμοποιώντας μια αγαπημένη φωτογραφία της κόρης μου, όταν ήταν 5 χρονών!Αφού "έστησα" τη σελίδα μου, έφτιαξα ένα φιογκάκι με τα ασορτι χρώματα της σύνθεσης και έφτιαξα επίσης ένα λουλουδάκι από ύφασμα, ακολουθώντας την ιδέα αυτού του blog για δημιουργικές μαμάδες και όχι μόνο....!!!
Μου άρεσε πολύ η μορφή τους!!!
Περιμένω λοιπόν με ανυπομονησία να δω τι θα δημιουργήσετε και αυτόν τον μήνα!!!!
Πολλά φιλιά!!!







No comments :

Post a Comment