03 July 2013

DT Reveal for GET CREATIVE July 1st sketch layout challenge & some GOOD NEWS!!!!

Καλημέρα σας!
'Aλλος ένας καλοκαιρινός μήνας ξεκίνησε.....και μαζί του μου έφερε αρκετά καλά νέα!!!
Πολύ καλά θα έλεγα...και απροσδόκητα....!!!Είχα τη χαρά να δω κάποιες δημιουργίες μου δημοσιευμένες στο αυστραλέζικο περιοδικό LIFE.PAPER.SCRAPBOOK. στο τεύχος Ιουνίου-Αυγούστου 2013, στις σελίδες 3, 35 & 45....!!!


Απερίγραπτη η χαρά και η ικανοποίηση περισσότερο για τη λέξη GREECE που είδα γραμμένη δίπλα στο όνομα μου, παρά για το όνομα μου....μπορεί να είμαστε όπως είμαστε όμως επειδή είχα την ευκαιρία στη ζωή μου να ζήσω αρκετά χρόνια στο εξωτερικό, είμαι totally ερωτευμένη με τη χώρα μου με τα καλά της και τα στραβά της και δεν θα την άλλαζα με καμιά άλλη στον κόσμο!!!

Το άλλο καλό νέο είναι ότι η σύνθεση μου HEART ήταν ανάμεσα στους 5 νικητές της πρόκλησης Ιουνίου του ONCE UPON A SKETCH challenge blog!!!
Πάμε λοιπόν τώρα και στα δικά μας!!!

July 1st layout challenge for GET CREATIVE !

your challenge this month is to make a layout 
RED HOT layout.....
we want to see only 
RED EMBELLISHMENTS
no other colour is allowed
You may prepare your layout any colour you want 
BUT the embellishments must be 
RED
and by embellishments we mean
( tags, buttons, bling, eyelets, brads, chipboard, 
ribbon, flowers etc)


Για αυτόν τον μήνα στο GET CREATIVE

Θέλουμε στην σύνθεσή σας να δούμε
ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ
κανένα άλλο χρώμα δεν επιτρέπεται
Στα χαρτιά, φωτογραφίες, τίτλο σας μπορείτε 
να βάλετε ότι χρώμα θέλετε
αλλά τα διακοσμητικά ΠΡΕΠΕΙ να 
είναι ΚΟΚΚΙΝΑ ... 
και με την λέξη διακοσμητικά εννοούμε
(ταγκς, κουμπιά, πέρλες, πριτσίνια, brads, chipboard, λουλούδια κτλ)

And this is my layout!!!My red polka dots nails....!!!lol!!!

Και αυτή είναι η σύνθεση μου με τα κόκκινα πουά νυχάκια μου!!!
Για να θυμάμαι, όταν γεράσω τι έκανα στα νιάτα μου!!!χαχαχα






this challenge is generously sponsored by
η γενναιόδωρη χορηγός μας είναι η 
the lucky winner will receive this gorgeous
cutting and embossing die

μία τυχερή θα λάβει αυτή την υπέροχη μήτρα κοπής και ανάγλυφου



Not only does the winner get this lovely die cut, but she also comes back as Guest designer for September!

 

Εκτός από αυτό το υπέροχο δώρο, η νικήτρια θα επιστρέψει και ως καλεσμένη σχεδιάστρια τον Σεπτέμβριο! 


don't forget to upload your layout to the side bar of GET CREATIVE by the 25th of July



Θυμηθείτε έχετε μέχρι της 25η Ιουλίου να ανεβάσετε την συμμετοχή σας στο blog του GET CREATIVE!!!

.....Be Creative!!....
Καλές δημιουργίες!!!




1 comment :

  1. Συγχαρητήρια για την δημοσίευση και για την διάκριση!!! Πολλά φιλιά! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ReplyDelete