08 June 2013

GUEST DESIGNER for Life.Scrapbook.Paper.... for june sketch challenge # 5!!

Καλημέρα!
Σήμερα έχω την τιμή να είμαι Guest Designer στο Life.Paper.Scrapbook ένα καινούριο blog προκλήσεων scrapbooking για την σκετς πρόκληση #5 του Ιουνίου, επειδή τον Απρίλιο, η σύνθεση μου "My little Star" κέρδισε μια θέση ανάμεσα στις 3 καλύτερες συνθέσεις της συγκεκριμένης πρόκλησης!
Η παρακάτω σύνθεση είναι βασισμένη στο σκετς του Ιουνίου...με τις πρώτες φωτογραφίες της κόρης μου μετά τη γέννηση της στο νοσοκομείο....πραγματικά δεν μπορούσα να σταματήσω να την κοιτάζω και να την αποθανατίζω με το φακό....μου φαινόταν απίστευτο το πόσο μικρούλα ήταν.....ένα μικρό γλυκό ανθρωπάκι!!!

Hi!
Today i have the honor to be one of the Guest Designers for Life.Paper.Scrapbook challenge blog for June sketch challenge #5 , because last month, my layout, 'My little Star" has being featured among the Top 3 layouts of April Sketch challenge..

My layout is based on the sketch of the june sketch challenge #5...using the first photos of my daughter after her birth.....i just couldn't stop watching her....!!









2 comments :

  1. Συγχαρητήρια Αλεξάνδρα!!! Πανέμορφη η σύνθεση, τόσο μα τόσο γλυκιά, ότι πρέπει για τις φοβερές φωτογραφίες της μικρής κουκλίτσας σου!!!

    ReplyDelete