25 October 2012

GET CREATIVE'S Eleni's & Puccarina's challenges!!!

Καλημέρα!!!
Τα κατάφερα!!!Χθες βράδυ τελείωσα και τις 2 τελευταίες προκλήσεις που ήθελα να κάνω για το GET CREATIVE.....Όλο κάρτες αυτός ο μήνας αλλά το ευχαριστήθηκα!!!!Ήταν για μένα ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι καινούριο!!!
Ξεκινάω λοιπόν με την πρόκληση της Ελένης...October 21st Eleni challenge.....!!!
Απαραίτητο στοιχείο της κάρτας μας...το doodling!!!Ομολογώ οτι δεν ήταν το καλύτερο μου αλλά βρήκα τρόπο να το ενσωματώσω ως line border στην καρτούλα μου. που παρεπιπτόντως είναι αφιερωμένη στους γονείς μου που σε λίγες μέρες κλείνουν αισίως 40 χρόνια ευτυχισμένου γάμου!!!


Στη συνέχεια ακολουθεί η πρόκληση της Ιωάννας....October 24th Puccarina's challenge......
Μας ζητάει να βάλουμε κουμπιά στην καρτούλα μας.....και η συμμετοχή μου είναι αυτή....
Να έχετε μια καλή φθινοπωρινή και ηλιόλουστη μέρα!!!


5 comments :

  1. αααα... αυτές δηλαδή είναι οι πρώτες σου κάρτες;;; wow!!!!

    Υπέροχες και αυτές οι δύο κάρτες Αλεξάνδρα! Και το doodling πολύ καλό (να χαίρεσαι τους γονείς σου!!!) και ξετρελάθηκα το πώς έγραψες την λέξη Love με twine και έβαλες το κουμπί για "ο"...

    Ευχαριστούμε πάάάάάάάάάρα πολύ που κατάφερες και συμμετείχες σε ΟΛΕΣ τις προκλήσεις αυτού του μήνα!!! Καταπληκτική δουλειά! Ελπίζω να μην τις ξεχάσεις τις καρτούλες από Νοέμβριο, έτσι;;;

    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Αλεξάνδρα μου στο είπα και απο κόντα...όχι απλά συμμετείχες σε όλες τις προκλήσεις το έκανες και πολύ ποιοτικά! Και η δική μου φυσικά κάρτα δεν αποτέλεσε εξαίρεση της πολύ καλής δουλειάς σου! Την λάτρεψα την κάρτα για την πρόκληση μου (όπως φυσικά και τις υπόλοιπες) θα πώ λοιπόν και εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ που συμμετείχες σε όλες τις προκλήσεις και αφιέρωσες τόσο χρόνο που σου είναι και πολύτιμος ;) Θα συμφωνήσω με την Νατάσα απο πάνω εύχομαι όσο ο χρόνος σου το επιτρέπει να συνεχίσουμε να βλέπουμε ομορφιές απο τα χεράκια σου <3

    ReplyDelete
  3. Τελειες Αλεξάνδρα μου ... μπράβο σου που τα κατάφερες να τις κάνεις όλες τις προκλήσεις ... και τόσο τέλεια!!!

    ReplyDelete
  4. Excellent work, thank you for joining us at get creative. Channa

    ReplyDelete
  5. ειναι υπέροχες αν και λατρευω τη δευτερη!!!!!!!!
    καλη επιτυχία!

    ReplyDelete